Actueel

Home> Actueel

ActueelMuseum vol leven

In ons museum valt het hele jaar door van alles te beleven, vervelen hoeft niet meer. Elk seizoen brengt nieuwe ontdekkingen en leuke activiteiten, waardoor elke keer dat je ons museum bezoekt een nieuwe boeiende ervaring wordt. Of het nu lente, zomer, herfst of winter is, er wacht altijd iets speciaals om verkend te worden.

Activiteiten & agendaVoor ieder wat wils

Het ZeeuwsFruitMuseum biedt het hele jaar door verschillende activiteiten aan zoals demonstraties, workshops, lezingen, fietstochten, wandeltochten, consulten van onze plantendokter en cursussen. Daarnaast is er maandelijks een botanisch tekengroep en een handwerkgroep actief in het museum. Creativiteit krijgt de ruimte in een ontspannen sfeer. Voor jonge museumspeurders organiseren we tijdens schoolvakanties leuke en soms leerzame activiteiten boordevol plezier. Het ZeeuwsFruitMuseum is een plek waar je het hele jaar door kan leren en genieten.

Fietstochten
Tekengroep
Lezingen
Plukdagen
Cursussen
Handwerkgroep
Kidsclub
Wandelingen

ActiesBlijf op de hoogte van alle acties

Blijf op de hoogte van alle acties en aanbiedingen die momenteel in het museum lopen. Volg voor de acties ook onze sociale media kanalen:

Vragen?

Kom je er niet uit of heb je vragen? Neem dan contact met ons op via de contact pagina!